god morgon sweethearts

Ouuu jag är uppe tidigt! Klockan ringde runt 7 i morse, och jag är imponerad över att jag hunnit med dusch, packa ihop mina saker och dessutom ha tid för att äta frukost och blogga i lugn och ro! (Det är ovanligt, jag har ett kvällsjobb god damn it!) Mamma kommer och hämtar upp mig vid 9, det vankas julgodisbakning i Asa! Syster min och jag har haft militant koll på det de senaste åren, så vi fortsätter på den vägen. Hehee. Jag övernattar där aswell, så jag får mig en yttepytte mysweekend på landet. :)

Vi hörs senare! Take care, bye bye then.


Love the pic.

Kommentarer
Postat av: emmys bloggkalas

Gratulerar! Du är en utav de fem finalisterna i Mihi-tävlingen.

Gå in och rösta på bloggen. Lycka till :)



Ps. Jag lånade en bild utav dig, hoppas det är okej. Om inte, kontakta mig så tar jag bort den ;D

2010-12-19 @ 20:46:07
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: Fröken Hanna

Jag tyckte din väckning var något alldeles makalöst roligt, haha.

2010-12-20 @ 01:06:42
URL: http://barfotadans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0