det där med fina pepparkakor är överskattat.



Okej, det blev tråkigt. Så de blev fula. Jäjä, jag har iallafall egenbakade pepparkakor och nu är jag dessutom helt klar med alla paket! Om jag inte smiter in och köper till en sista yttepyttegrej imorgon när jag ändå ska ner och träffa Maja. Vi får se. :) Jag känner mig iallafall galet julig nu, har nog aldrig fixat såhär mycket - pepparkakor, lussekatter, julgodis, julgröt och lite halv julbord. I egen lägenhet. Utan att mamma gör allt. Damn, I´m good.

Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart!

vadå tråkigt, vadå fula? snygga jävla roliga pepparkakor blidde det!!

2010-12-23 @ 00:31:10
URL: http://rosannanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0