året som gått

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag praktiserade hos Cherie, min förebild!

2. Höll du några av dina nyårslöften? Who knows, jag minns inte ens om jag hade några!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ingen av mina nära vänner är redo ännu, hehe, men gamla klasskompisar och andra bekanta på långt håll!

4. Dog någon som stod dig nära? Nej, thank god.

5. Vilka länder besökte du? Tror fan det bara var Sverige.

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? En resa till solen men älskling och vänner.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Jag minns inte datum riktigt, men ajg minns fantastiska händelser!

8. Vad var din största framgång 2010? Att lyckas knåpa ihop tid och kreativitet till en salig röra jag känner mig nöjd med.

9. Största misstaget? Jag gör inga misstag, jag bara gör och ibland får jag lära mig lite av det jag gjort!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag har varit ovanligt lite sjuk, och ingen skada att tala om.

11. Bästa köpet? Missen Charles, no doubt.

12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat. Vi är svaga för sushi.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Nära och kära, en ny rymlig lägenhet och alla oväntade småsaker i vardagen.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Hmm, ingen speciell tror jag.  Jobbiga sommarplågor isåfall.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag är alltid glad!

16. Vad önskar du att du gjort mer? Upptäckt fler oupptäckta platser i världen.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Slösurfat när jag hade viktigare saker att göra.

18. Blev du kär i år? Jag har bara fortsatt att vara kär!

19. Favoritprogram på TV? NCIS, det enda program vi har kunnat följa i princip med våra kontiga arbetstider, haha!

20. Bästa boken du läste i år? Åh, I wish jag kunde säga en massa, men jag har nog fasen knappt läst i år!

21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En diskmaskin.

22. Något du önskade dig men inte fick? En ny cykel.

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Jag valde tapeter till den nya lägenheten, blev bjuden på lunch av pappa, skämde bort mig själv och blev bjuden på bio och mat av Martin.

24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Hmm, inte mycket men jag hade önskat mig lite mer energi under de mörka höstmånaderna.

25. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Färgglad, mysig och egen.

26. Vad fick dig att må bra? Att kunna komma hem och krama min sambo och katt.

27. Vem saknade du? Mina närmsta vänner som inte längre bor på ”ska vi ta en fika om en timme”-avstånd.

28. De bästa nya människorna du träffade? Jag möter hela tiden fantastiska dansande människor!

29. Hur firar du det nya året? At our place, en snygg-maskerad med människor jag tycker om och vi kommer få så jävla roligt, bara för att jag tycker om dem alla så!

30. Planer för 2011? Jobba hårt, resa mer, umgås mer och sitta på min balkong och tycka att allt är jävligt fint.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0