andra advent


Glasögon på - bra att vila ögonen från linser ibland, och till det en pajlettbasker och monsterring.


Lite butter idag? Varm iallafall, en massa lager på lager.

Fick god lunch på peppen idag, och därefter åkte Eric och jag runt och kikade lite i butiker innan vi drog till City Gross och storhandlade. Man måste ju passa på när man kan få åka bil! Nu har jag iallafall börjat reka lite efter julklappar, men ännu är inte en ända köpt! Jag önskar man hade varit klar nu, så det bara var att njuta i tre veckor! Hur går julklappsjakten för er? Klara eller hopplöst efter som jag?

Kommentarer
Postat av: J u l i a

Det är ganska hopplöst! Har sju kvar att köpa till :(

2010-12-05 @ 18:27:24
URL: http://justjuliet.blogg.se/
Postat av: Dennis

Det är väldigt hopplöst här, haha! Men dock inte så många presenter att köpa ;P

2010-12-06 @ 13:48:08
URL: http://withyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0