workout

Det blev visst en långdag på peppen idag. Martin var ju ute med pappa och syster på racercykel. De körde runt tre mil eller så och jag tror inte att Martin någonsin trodde att han skulle göra något sådant när han växte upp som tuffinglatino! :) Saker och ting förändras haha. Efteråt hängde istället jag på pappa och syster på en kortade löprunda. Skönt men jag behöver verkligen träna upp den där sega kondititonen. Belöningen var iallafall jättegod mat, så det var värt det!

Well, även om kroppen helst skulle vilja bli av med alla alkoholrester och slippa fysisk påfrestning så var det skönt. Jag har bilder på Martin i cykelmundering, men dem får ni se en annan dag! :)


icanhazcheesburger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0