baby baby baby!

Jag börjar komma till den åldern nu att folk i min ålder får barn! Redan? Jajks. En tjej som gick i min klass under lågstadiet har precis fått en liten kulting nu i dagarna. Jag pratar inte med henne nuförtiden men via fantastiska facebook (skvallersajten of all times) så verkar hon vara jätteglad och må ypperligt! En annan tjej som jag gick med på gymnasiet har också en årsgammal liten kille.

Jag vill också vara en ung mamma, men kanske inte såhär ung. Det där känns svårt! Ska man verkligen satsa helt på en karriär först? En riktig karriär tar en herrans massa tid att fixa. Och sålänge kanske man inte vill vänta. Och vadå karrrär? När vet man att man har lyckas fullt ut? Galet svårt! Jag gissar att min biologiska klocka inte ens börjat existera i mig ännu, och när den väl börjat ticka kanske man vet mer. Eller inte alls.

Jag har min kattbebis sålänge. :) It works for me.


Bild går att köpa här.


Kommentarer
Postat av: nicole

Tycker du? Jag tycker faktiskt att poncho passar med nästan allt. Till jeans, tajt, short, you name it ;P..

2010-08-24 @ 16:44:11
URL: http://nevinns.blogg.se/
Postat av: Filip

artiesten jag dansar för heter Yaiya^^

så det är ingen maträtt eller så XD

2010-08-24 @ 21:11:47
URL: http://boomboomroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0