workshop på torsdag

Detta är en bra vecka! Igår fick jag massa inspiration från Danscenters elever, och på torsdag ska jag gå på workshop med Thomas Benstem på Norrtull. Det passade så bra med mina klasser, eftersom vi ändå hade tagit igen en klass i förskott, så nu kunde jag ställa in och få gå på workshop istället. Oftast kan jag ju aldrig gå och se något eller gå på workshops när jag har klass hela tiden, så jag hade tur där! Hoppas jag ser många elever där, det är två olika nivåer, nyb./forts vid 16.30 och forts/avancerad vid 18.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken klass är det som inte ska dansa ikväll??

2010-04-22 @ 12:59:53
Postat av: Anonym

Jeje, är klasserna ikväll inställda?

2010-04-22 @ 14:26:24
Postat av: PETRAH AKA SHORTY

åh dansade med Thomas för många år sen, han är grym :)

2010-05-26 @ 23:56:24
URL: http://shortys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0