macbook pro


Mums med äpple!

Jag har en finfin ny MacBook Pro! Och jajks vad svårt det är att ställa om sig och förstå en Mac när man bara har haft PC! Jag känner mig som ett teknikpucko som inte kan någonting. Men det kommer väl. :) Den är iallafall hemstk fin, och framför allt mindre och lättare! Det gör väldigt mycket för mig som kånkar på datorn fram och tillbaka varje dag!

Har bara hunnit med att komma hem och äta en massa. Har haft en awesome helg i Stockholm! Har skrattat jättemycket hela tiden. :D Och det bästa är att jag och Martin åker upp igen i slutet av månaden. Yay! Jag gillar Stockholm. Men det är såklart skönt att få vara hemma igen. Det känns knappt som om jag har hunnit att vara ledig bara.


Här har vi mig med min nya fina piercing (som svullnat och blivit ett blåmärke sedan bilden togs haha!)

Kommentarer
Postat av: Oliviaa

va snyggt det blev med piercingen :D

2010-04-05 @ 10:51:29
URL: http://oliviaakaufka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0