långfredag


Tröja - från Mouyo på Denim for girls, Innejacka - American Apparel (favoriitbutik!), väska från Gina Trickot, Skor - Skopunkten, svart och vitt nagellack från Depend

Yaay! Jag har haft en awesome dag här i Stockholm! Jag och Maja har hängt på stan idag, och jag har fått hem en massa fint! Bland annat det som syns på bilden. Fick också hem ett par klackar till och ett par strumpor. Finfint! Passade dessutom på att vara spontan (och modig!) och fixa till mig lite. Kan ni se vad jag har gjort? :) Syns lite otydligt på bilden. Hihi!

Och guess what! När jag kommer hem till Småland på söndag så får jag min Macbook Pro! Martin har hämtat våra datorer idag, och jag ser fram att fippla med den! :D Men nu hinner jag inte sitta här, vi är bjudna på påskfest hos Maria, och det är snart dags att dra sig! Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kan det vara något med håret? Flätat rastaflätor kanske?

2010-04-02 @ 22:05:56
Postat av: elin har ordet

Nej det är lite mer permanent än så. :P

2010-04-03 @ 09:49:24
Postat av: Lisa

Då gissar jag på nån piercing av något slag?

2010-04-03 @ 09:57:35
Postat av: Emelie

Men missade du skank och dance&gymshop?

2010-04-03 @ 11:17:08
URL: http://emsblogg.qaw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0