jag kom in med en gratisvecka och kom ut med ett medlemskap



Voine voine! Nu ska jag börja träna! Har skaffat mig ett årsmedlemskap nu, så det är dags att bygga upp kroppen lite så att jag klarar av att jobba i princip. Om ett tag hoppas jag att det resulterar i en grymt starkare och stabilare kropp = svårare koreografier = mer och krävande styrka för mina elever. Tjoho! Alla vinner på mitt medlemskap! :D Men nu ska jag ha sista dansmixen för terminen. Skönt med lite avslut och mindre att tänka på nu inför uppvisningen!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Damn it, när man ser det så där borde ju Medborgarskolan betala våra gymkort! :P

2010-04-16 @ 07:29:18
URL: http://emsblogg.qaw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0