garderobsguru

Det var dags igen, Lisa ringde och hade behov. Hon hör av sig med sina garderobsproblem ungefär en gång i halvåret, och då kör vi en shoppingrunda där jag tar fram, visar, påpekar och pekar på. Och Lisa provar, köper, nickar, tittar och blir nöjd. Så idag fick hon hem en massa påsar fulla med kläder och skor! Ganska roligt att få vara stylist lite då och då haha. Och så känns det ju fint att få bli bjuden på lunch som tack. Namnam!


Looki looki! Ett lejon uppenbarade sig på min "tallrik" efter att jag hade mumsat i mig min sushi. Ser ni den?

Vi kollade också in Martin när han dansade med sin klass i Tegnérgallerian för estetprogrammets räkning. Han var duktig och fiiin som vanligt. Hela uppträdet var okej, mer än så ska jag väl inte säga egentligen.

Nu ska jag planera lite, sedan städa. Ikväll blir det mys med sambo - imorgon firar vi ett år tillsammans! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0