det blev glass istället

Vi traskade upp till Move It men det var tydligen inställt så det blev inget dansande för vår del. Trist, det vore skönt någongång att få lite inspiration istället för att alltid ge inspiration. :) Men det får bli en annan gång helt enkelt. Vi fick sätta oss på donken och äta glass, bara för att. Det var gott. Nu blir det dansmix - min sista balettklass med dem. Jag funderar på ifall jag kommer ha några elever på min street ikväll, det kommer nog vara många som vill gå på minnesstunden för killarna som miste livet. Vi får väl se. Jäjä.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det dans ikväll? Street F2? :P

2010-04-08 @ 17:59:23
Postat av: elin har ordet

ja, eller var. ddet slutade ju nyss. :p

2010-04-08 @ 21:17:46
URL: http://elinhartonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0