bla bla bla



Jag är trött och har molande mensvärk. Och det har varit en lång dag idag. Redan vid 8 imorse var vi hos bror min och fick käka mumsig frukost och diskutera hälsa. Sedan balettmöte och jobb på det. Så nu är jag ganska trött, speciellt med tanke på att jag var igång hela dagen igår också. Imorgon blir det till att gå upp vid halv 7 för att tvätta. Haha, men jisses vilket  gnäll det blev nu kände jag! Så illa är det nog ändå inte. :P

Jaja. Jag känner mig glad och lättad för jag börjar få kläm på alla koreografier inför uppvisningen, har lite kvar i vissa grupper, men det ska inte vara någon fara. Tänk vad snabbt det har gått, terminen är redan snart slut - igen! I´m getting old, fast!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, visst är det skönt att alla koreografier äntligen börjar ta form! Men vad händer då? Jo, den ena efter den andra meddelar plötsligt att de inte kan vara med - eller att de bara kan vara med den dan deras grupp inte är inplanerad. =/

2010-04-19 @ 09:52:59
URL: http://emsblogg.qaw.se
Postat av: elin har ordet

Ja! Himla dumt! Så måste man omplanera sina koreografier som var så himla mycket bättre om de hade varit med! Gah!

2010-04-19 @ 10:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0