svärföräldrar och svineri

Min lägenhet ser ut som om någon varit inne här och rivit upp allt på jakt efter något prrreecious. Det bildas väldigt snabbt högar, av alla möjliga saker när man inte riktigt orkar eller hinner plocka undan, har jag märkt. Dessutom tvättade jag och Martin hela morgonen, och vi hanni nte lägga in allt innan vi skulle iväg. Yepp, så nu får man stå i skit upp till knäna! :)

Var sedan hos svärföräldrarna efteråt och firade Martin i förskott. Fick dessutom träffa hans syster som bor i Lund för första gången, jättetrevlig! Fick jättegott grillat att äta, perfekt reminder av sommaren nu när hösten börjar närma sig! Det är alltid skönt kaotiskt hos svärföräldrarna, barn överallt och färgstarka personligheter. Jag gillar det. :)


Love is in the air, bokstavligt talat. :)

Nu ska jag återgå till mina sysslor, ska försöka ge mig på att kolla på Bad Boys 2, plocka iordning, skriva ifatt i dagboken i efterskott sen fleeera dagar, planera klasser samt slappna av. Lyckligtvis är jag kvinna. ;) :D

Skön helg allihopa!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0