reunion!

Idag är jag glad för jag fick träffa söta Elin på stan. Det var länge sen och det stör mig som in i... att jag jobbar så konstiga tider att jag inte kan träffa vanligt folk. Men ibland så glimtar det till i vardagen och man hinner träffa nån gammal goding. Vi knallade omkring på stan och njöt av mumsig sushi på Moshi moshi! Jag hann dessutom med att fixa det sista inför Martins födelsedag på söndag. Han blir 20 år och ska få den bästa födelsedagen ever! Tja, iallafall med tanke på att jag har en liten budget och att vi båda måste jobba.


Sneaky sneaky!

Tittar just nu på Men In Black 2, och den är lagom lättsmält såhär en fredagkväll. Lev väl!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0