my true colors





Köpte en ball tröja igår i turkosa och lila nyanser på H&M för 249 kr! Schysst modell och mina för tillfället favoritfärger (bredvid den stående favoriten grön såklart :D). Jag älskar färg! Och speciellt i mina "jobbkläder", träningskläder i övrigt har så trist design. Allt man kan hitta i sportbutikerna är ultratight, skrikigt och andas glättig aerobic. Jag köper väldigt sällan rena träningskläder att dansa i. Det är helt enkelt för tråkigt. Med tanke på att det är mitt jobb, och att jag är där varje dag, så vill jag iallafall se lite stylish ut. :)

Njuter av en lite halvledig kväll. Dansar bara till halv åtta på onsdagar, och det är skönt att knalla hem och kunna slappna av och göra lite som man vill utan att kvällen går över i natt. Härligt att bara sitta och göra ingenting, rullade runt en massa på golvet på modernt idag, jätteroligt och jätteansträngande för mina beniga axlar. Men jag litar på Emelie, hon säger att kroppen till slut blir härdad. Vi får väl se hur blåa mina axlar är imorgon. :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0