mössan

Jag har köpt en ny finfin mössa, så nu får hösten smyga sig på bäst den vill, det rör mig inte i ryggen! :D Har varit modeguru idag åt min systeryster. Hon föddes med ett hjärta som brinner för inredning, jag med ett som brinner för mode. Så nångon gång ibland ringer hon och låter ledsen på rösten och säger att hon inte har några kläder och att hon behöver konsultation. Då kommer jag! Jag säger och pekar och hon köper! :D Ganska roligt indeed. 




Har testat på att dansa modern hiphop idag också för första gången, roligt, annorlunda och svårt! Allt går ut på att lyssna på och känna musiken. Det kommer nog vara väldigt lärorikt och nyttigt för mitt eget utvecklande och min undervisning. Kanoners! Alla borde testa på att dansa någon gång, ens kroppskontroll och självmedvetenhet utvecklas enormt!

Nu blir det planering inför morgondagens klasser samt filmmys!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Elin

finfin minsann :)

2009-09-07 @ 11:34:59
Postat av: Lisa

Jag har varit värsta piffiga bibliotekarien hela veckan minsann! Och skorna vi pratade om och röd basker: check, check!

2009-09-10 @ 17:48:05
Postat av: elin

Det låter fint Lisa! bra att du lydde mitt baskerråd, för jag är säker på att du är hemskt fin i den. :)

2009-09-11 @ 13:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0