färdigjobbad för denna veckan

Puuuh. Jag klarade mig genom alla tre klasser idag, fastän jag nästan tänkte fixa en vikarie. Mår bättre idag, inte lika tjockt i halsen som igår. Plus att alla glada elever ger så sjukt mycket skön energi! När man har grupper med engagerade och frågvisa elever så förstår man varför man älskar det här jobbet. Hur kul som helst!

Var här på Kulturama lite tidigare än vanligt idag, för att ha "möte" med Kouki och lite fler streetdansare. Han har kommit med idéer om hur vi ska kunna promota hiphopen här på Kulturama, och det låter väldigt roligt! Jag hoppar mer än gärna på det projektet, så länge jag kan hitta tiden att genomföra det. Eftersom jag har klasser varje dag så är det ibland svårt att klämma in andra reptider när man även försöker hinna med lite sovande och ätande emellanåt också. Men vill man så kan man!

NU: hemfärd till duschen!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0