dödstrött igår

Ögonen höll på att trilla ur igår efter att jag hade varit på Kulturama och dansat med Kouki. Jag och martin låg hemma i soffan och gjorde skäl för namnet soffpotatisar. Men vi lyckades iallafall få ihop en jättemysig middag. Ostbricka a la fattiga ungdomar, men resultatet blev ändå väldigt gott! Speciellt med chokladpudding som efterrätt och drink till det. Mums.



Hann också med en runda till Media Markt innan jag skulle dansa igår, det var något slags jippo på I11, reklamdagar eller vad de kallade det. Så Media Markt hade byggt upp en scen där crewet som Martin dansar i, Rebels In Motion, uppträdde på. De är ett gäng streetdansare med olika inriktningar, vissa breakar eller poppar, eller dansar street som Martin. Bra var de iallafall!


Sing poppar på scen

Nu är det dags att planera och fixa matlåda tills jag ska jobba. Ska skynda mig, för jag ska träffa Sanna innan också!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0