bounce summercamp once again

Jag kikade in på Bounces hemsida, and guess what! De har lagt upp videoarna från summercampet som jag och Maja var på. Hooorray! Det var roligt att se hur det gick för en egentligen. :) Jag kunde inte hitta något sätt att lägga in klippen här, men vill ni se koreografierna kan ni klicka här, och sedan vidare på 2009, och Alvaro, Ambra eller Filmon! Jag dansade i gruppen som heter Me. Se själva ifall ni ser mig bland alla dansglada. Som vanligt har jag en tendens att stå längst fram! Vi dansade även för David och Joe men jag var tvungen att åka hem tidigare och missade alltså de två sista workshoparna där de filmade. Men jag kan koreografierna iallafall. Det blev hemskt mycket klickande men enjoy ifall det finns tid och lust! :D


Birger Jarlsgatan, där Maja hör hemma nuförtiden. ♥

By the way, fick plötsligt jättecravings efter iste när jag stod i den varma duschen. Börjar förstå Karins påstående att det är himmelskt att duscha samt borsta tänderna samtidigt. Väldigt odd though.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0