tillökning

Vet ni vad! Imorgon är det dags, dagen jag har längtat efter! Jag och Martin ska åka till en kvinna som har en stackars katt som behöver ett hem. Hans matte ha precis avlidit och han söker nu någonstans att bo. Och jag söker en liten kisse som vill bo hos mig = perfect match! Han är alltså en vuxen katt, 4 år gammal, men det gör mig ingenting. Visserligen är kattungar helt underbara, men det känns som en bra grej att ta hand om en katt som annars skulle ha avlivats. Så jag hoppas att allt går bra imorgon så att han kan bli min, man vet ju aldrig och jag vill inte ta ut någon glädje i förskott.

Snart är det jobb på Kulturama som gäller, ska pilta ner lite planering så att jag har koll på läget. Sedan balett och street på det!
Ciao! 

Kommentarer
Postat av: sanna

vad heter lilla kissen?

2009-10-07 @ 14:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0