serious gosing going on

Precis hemkommen från jobbet, jag älskar fredagar! Jag har de två högsta grupperna i street idag, och det är alltid roligt att jobba med elever som är extra duktiga. Och jag är absolut nöjd med deras insats! Och idag var inte tiden lika sölig som igår heller, hehe. Både jag och Martin ligger för tillfället och slappar i soffan innan vi orkar ta tag i maten, och Zeus ligger mellan oss och gosar. Och gott folk, det är fredagkväll och leeedigt imorgon! Men det får bli en lugn kväll, jag behöver vara hemma hos kissen, plus att jag är en fattiglapp. Nåja, lite fattig i alla fall, men jag och Martin ska på bio imorgon och sådär, så jag får spara lite pengar till det. För vi firar sex månader på söndag, hurra!


Jag vill definitivt ha det såhär hemma hos mig på riktigt. Awesome!

Bilden fixade jag till på den här hemsidan, och man kan sitta i evigheter och leka med effekterna. Det är en väldigt kittlande tanke att se sig själv på jättereklampelare och i tunnelbanestationer. Men det känns bra att det bara är verklighet i min dator, det hade antagligen varit lite väl bra om det var vardag. Men nu måste vi fixa lite lyxig fredagsmat och kolla på film och sånt som hör till!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: saralovisa

Supersnyggt, gör det bara!!



Sv: Oh tack vad kul att du gillar det! Kändes som att man måste komma ihåg att ta hand om HELA kroppen :)

2009-10-10 @ 08:23:16
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0