sådär, nu är man lite fri en vecka

Nästan alla elever var på mina klasser idag, fast jag hade räknat med att det skulle vara många borta. Reser inte folk bort under lov? Men what the heck, jag gillar ju bättre när alla elever är där! Och jag fick skratta lite iallafall, speciellt mina raggaelever fick till roliga kombos när de fick skapa egna koreografier. I like!




Nu blir det till att diska lite smått, galet tråkigt men galet nödvändigt. Och guess what! Imorgon kommer Maja tillbaka till de småländska skogarna! :D Men innan dess blir det lärarträning med Emelie, hon ska undervisa oss lärare som har lust i modernt imorgon vid 10-tiden. Det blir nog kul! :) Och hörrni! Vill ni så är det gratis breakingworkshop på Kulturama imorgon mellan 13-15! Missa inte det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0