riktigt bra dag idag (igår?)

Shit shit nu är det natt igen, det går så förbannat fort! Men det var en väldigt, väldigt bra dag, den där fredagen. Var hemma och skulle ha diskat och städat iordning, min sopsorterng har stått vid dörren på väg ut ett bra tag nu, den kommer liksom inte längre. Men istället fick jag för mig att koreografera, det gäller att passa på när lusten smyger sig på! Martin ringde sedan och ville att vi skulle luncha på stan, så jag åkte in lite tidigare. Blev bjuden på sushi och fick en fin ring! Hurra för Martin!

Hade sedan en awesome dag på jobbet, älskar mina söta elever. Jag och Emelie fixade även så att våra grupper fick visa upp lite moves för varandra, sånt är alltid roligt! Och eleverna skärper alltid till sig lite och vill visa sig från sin bästa sida. :)

Bror min var på besök efter jobbet. Han hade med sig en feting-familjepizza och film. Jag och Martin bidrog med tolv (12!) portioner chokladpudding, och nej, vi lyckades inte klämma i oss allt, haha! Eric tipsade om två jävligt roliga snubbar från Nya Zeeland, check them out!


Man kan inte annat än älska dem, minspelet är - AWESOME! :D

Nu ska jag krypa ner bredvis Martin som ligger och vrider sig i sängen. God Natt everyone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0