nej, nu ska det bli bättring

Gud, nästa vecka är det lov från dansen, och voine vad det behövs! Jag känner mig allmänt sliten, och eftersom fläktsystemet inte funkar i lokalen så är det dessutom varmt och syrefattigt överallt. Det är inngen bra kombination för ett utvecklande dansande. Men snart blir det paus och nytändning. Ska dessutom anstränga mig bättre på streeten också. Jag är väl inte direkt nöjd med stilen, jag är inte intresserad av att vicka på rumpan, jag vill ha riktig hiphop! Men det kommer inte ske någon förändring den närmaste terminen, så jag ska försöka gilla läget. Sen får jag väl youtuba lite också så jag får inspiration. Jeppjepp. :)


Min familj, lite knasig men ändå den bästa! Energipåsamlig pågår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0