mysdag

Jag har haft en jättebra dag idag! Jag och Martin passade på att gå runt sjön idag, härligt höstväder! Förhoppningsvis hinner jag med det lite oftare, det är ju hur mysigt som helst. Efter det så knallade vi till Kulturama, jag och tjejerna koreograferade lite och sedan tränade vi balett och street. Maja kom förbi en stund, kul! Vi ska träna imorgon, så ska hon lära mig lite kul grejer, nya stilar och sånt. Yaay! Schysst att få lite nytändning nu på lovet till mina klasser. Jag vill ge dem mycket olika grejer, så gott jag kan iallafall, så de får testa på mycket! Vill de ta sig vidare dansmässigt, så vill jag ge dem så goda förutsättningar som möjligt, efter mina egna förutsättningar. Thats the way, ah-ha ah-ha, I like it!


Härlig lövkastning!


Passade på att leva lite farligt också

Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart ;)

See ya tooonight=)

2009-10-28 @ 15:14:56
URL: http://rosannanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0