moshi moshi

Det är en bra dag idag. Jag hann planera hela veckans lektioner på förmiddagen, vilket betyder att jag kommer ha tid att kolla låtar till uppvisningen - framförhållning is the shit! Vore skönt att ha lite koll på allting så jag slipper gå och fundera på det hela tiden. Träffade sedan Theresia och käpade sushi till lunch. Hade massor att catch up om. Roligt! Det är tur att det inte bara är jag här i världen som har ledig tid på dagarna, annars hade jag aldrig kunnat träffa en jävel. :P

Hade lärarmöte idag också, en massa bra saker sades. Kollade upp ifall jag inte kunde få gå på en raggaworkshop i Sölvesborg senare i månaden, och det verkar som att det kan bli av faktiskt! Hurra! Jag vill ha input! Ska kolla upp lite mer om det bara.

Har dessutom rett ut lite med Martin, en fnurra på tråden, haha. Jag hatar att gå och lägga mig och inte vara sams med den som ligger bredvid, men no hard feelings idag iallafall. Skönt det! Fungerar inte kärleken så fungerar nog ingenting som det ska. Det behöver inte ens vara ett stort problem för att man ska känna av konsekvenser. Så ta hand om era nära och kära! :)



Har precis haft mina små jazzare - jättesöta men höga på energi eller nåt! Och nu måste jag rusa till min modernklass. Love it!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0