last day of work today

Imorgon börjar mitt något ofrivilliga lov. Lov är skönt! Men jag får inga pengar heller, and that´s a bad thing. Jag längtar efter att jag och Martin ska få en stabilare tillvaro med bättre lön. Det kommer. :) Då ska vi skaffa en större säng så vi slipper ligga och trängas, och en större lägenhet! Och andra bra grejer. Vi har många planer och drömmar. Och det är fantastiskt bra att drömma, för då är det större chans att det kommer hända!

Men först och främst ska jag fokusera på dagens doings, jag har planerat dagens klasser utifrån att alla inte kommer vara där. Söndag och höstlov, jag gissar på att några har hunnit resa bort och sådär. Men de som är där ska få lite roliga uppgifter, så det blir inte blaha av allihop ändå. :)

Nu hinner jag inte sitta här längre, jag måste diska och forsätta bläddra i Elle och drömma mig bort till de dyra klädernas land... woooaaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0