laptopväska

Hej hopp! Jag sitter på Kulturama och lyssnar på musik, chillar lite. Jag och Martin kom hit vid 10 för att jag skulle hålla en klass för lärarna - så var ingen här. Borde jag ta det som en jättediss? Eller visste folk bara inte om det/ kunde inte komma? Äh, jag gråter inga tårar. :)

Surfade runt lite och hittade en awesome väska. Eftersom en viss Zeus kissade ner min träningsväska, fick slänga den igår, så kollade jag lite. Behöver dessutom en dataväska, jag måste frakta min dator till Kulturama och hem igen varje dag på cykeln. Känns som om man borde vara lite försiktig med den. Och guess what! Jag hittade den perfekta väskan!



Det är seperata fack för dator och träningskläder och sådär, och fin också. Fits all my needs! Däremot är den lite dyr, 1095 kr. Men bara ett dataskydd självt kostar ju runt en 500, och en bra väska runt 500 den med, så då blir det ändå ett ganska vettigt pris. Eller vad säger ni? Buy or not? Hittade den här. 

Nu ska jag träna lite på koreografierna vi ska uppträda med på lördag!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Bra att du spanar, jag är också på jakt. Jag skulle ev kunna tänka mig den smalare varianten, verkar helt ok, även om den inte riktigt är spot on. Eller som jag försökte förklara för killen på MediaMarkt som visade mig deras "designade" (= rosa med streck) sortiment: det är ingen Lisa-design.

2009-10-19 @ 18:48:20
Postat av: Sara

Ja visst är han<3 Nä, han är en vanlig huskatt, fast pappan är ju okänd.. Ja, det är flera som sagt att han är lik just den rasen, och det känns ju kul! :D

2009-10-19 @ 19:22:04
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0