kusin vitamin

Vaknade på fel sida idag, drömde jobbiga drömmar om personer jag inte gillar som gjorde intrång i mitt liv. Det är facinerande hur mycket man kan påverkas av drömmar, även om man vet att det inte var sant. Blä. Men det gick över iallafall när jag pratade med min kusin. Han hade inget bättre för sig utan kom hit och besökade lite. Lunch  och fika hade han med sig också, förbannat trevligt! :D Han har inte sett min lägenhet förrän nu, och ska själv flytta hemifrån snart. Så nu fick han lite inspiration till sitt eget boende! Kul var det iallafall, blir alltid glad av Simon!


Kusinen tog studenten förra året, heja!

Snart ska jag ha mina showelever i en timme, de får dansa sin stoldans. Ha, alla tjejer i de unga tonåren älskar att använda stolar i danser eller göra "extra-snygga" danser. Så stoldans får det bli, men oroa er inte, jag håller det cleant, inte för sexigt, de är faktiskt bara 13-16 år! Efter klassen blir det till att möta upp Lisa och knalla till Konserthuset för att se Douar! Hurra! Ska försöka fixa lite bilder och sådär. :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0