jippikayaaaay!

Jag gillar fredagar skarpt. Har bara två klasser, med en massa duktiga tjejer, och jag slutar i hyffsad tid. Och sedan har jag min lediga dag på lördagar! Skönt värre. :) Och åh vad jag tycker om mitt jobb! Jag har de bästa jobbarkompisarna, gulliga elever och jag får göra det jag tycker är allra roligast, och dessutom få betalt för det! Jag vet att jag har sagt det förr, men det tåls att sägas igen. :)


I köket på Kulturama där allt från klasser/elever till allmänt trams diskuteras livligt!

Efter jobbet fick vi skynda oss hem och duscha. Mamma och pappa kom förbi och hade med sig tacos, och det bästa är att vi fick behålla alla rester, mums! Jag älskar att ha ett välfyllt kylskåp! Martin fick massa presenter, mest bra-att-ha saker, min föräldrar är alltid väldigt praktiska. :) Hemskt trevlig kväll!


Sicken skönhet han är den där grabben!

Sitter för tillfället framför Bourne Identity på tvn, väldigt bra filmer, alla tre i serien håller måttet för en gångs skull! Passa på att kolla in de andra imorgon kväll samt söndag. Ha en fortsatt awesome kväll och  helg!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0