händelser som i slutändan visade sig vara livet självt

Jag saknar min sambo. :( Får sova själv första natten på länge, eftersom Martin varit i Stockholm hela dagen på ett dansjobb, och nattåget hem tar verkligen hela natten. Stackarn är hemma imorgon bitti och får gå direkt till skolan. Men det är ju tur att jag har Zeus som håller mig sällskap iallafall! :)

Det var en dag med motsatser på jobbet idag. Jag har elever som är lata, och det stör mig. Mest stör det mig eftersom jag blir så irriterad att jag måste skälla på dem för att vi bara står där och slösar varandras tid. Jag kan inte förstå att man betalar så mycket för att komma till dansskolan och bara masa sig fram. De gör aldrig sitt bästa! Gah, det kräver så himla mycket energi! Men som tur väl är att jag även har grupper som är helt underbara, med elever som verkligen tar till sig vad man säger till dem, och faktistkt vill utvecklas. Makes it all worth it. ♥


Tröööött!

Snart dags att sova, men först får jag nog ändå ta och duscha av schvetten.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0