datakrångel

Åh jag hatar när tekniken börjar krångla, man känner sig alltid lika hjälplös! Min dator har börjat tjata om spyware och annat, men scannar man datorn så finns inga spår av det. Min gissning är att antivirusföretag vill tjäna pengar. Äh! det gick iallafall bra att dansa idag i Tegnergallerian, fast vi hade problem med att få igång ljudanläggningen till en början. Men det ordnade sig till slut!

Det märktes att det var ett tag sedan vi var ute och uppträdde, och att vi har nya ansikten i gruppen. Vi var inte lika tajta och stegen satt inte alltid där de skulle. Vi hade några nya danser också, som vi inte hunnit öva in så pass bra som vi velat och som vi inte lärt oss att anpassa till olika utrymmen. Men allt som allt gick det ganska bra tycker jag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0