dagens...

vill ha: Urfina hörlurar från Sherbet Colorblock i härliga färger, perfekta till min lila Ipod!
klädsel: Shorts - Footlocker, T-shirt - Topman, Hood - Humör, Sjal - American Appareal, Skor - Converse, Keps - Adidas
frisyr: Plattat hår for once, inte ofta det händer! Dock gömt under en kepa.
låt: Electrik Red - We Fuck You, awesome! Lyssna här, jag koreograferar till kvällens klasser!
planer: Planera klasser, städa, jobba och få besök av bror min.
saknad: Mi amour Maja! Men hon kommer hem vecka 44, såå - Tjoho!
dummaste: Vaknar av att Zeus skrapar (?) under sängen och gör någonting med lådan därunder...vad?
misslyckande: Att mina naglar ser lodis ut med avskrapad färg på, i övrigt - jag misslyckas aldrig! :D
drog: Se ovan nämnda låt - skööön!
köp: Totally mjölk och bröd! Inget hemma!
godaste: Semlor! Hittade i frysen, grädde och mandelmassa fanns hemma - LYCKA!
humör: Jag vaknade och put on my happy face!
citat: Carpe Diem - universalmottot framför alla andra.
roligaste: Bror kommer på besök ikväll!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Eliiiin. Jag gillar din klädstil :)xD

2009-10-16 @ 13:44:22
URL: http://xoliviakaufka.blogg.se/
Postat av: Rosanna såklart ;)

Taaaack=) Det låg vid hemmakväll ungefär! Vädligt mysigt, och mycket mumsigt att välja mellan!! Jaaa, snart kommer Majsen hem, uuutgång :D PUSS

2009-10-16 @ 14:29:46
URL: http://rosannanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0