accrorap douar



Imorgon tisdag kommer dessa grabbarna till Växjö Konserthus! De är en fransk dansgrupp med algeriskt ursprung, och i föreställningen kommer de blanda modernt och streetdance. Lisa ska beställa biljetter till det idag, och jag ser verkligen fram emot att se dem! Jag missar visserligen både baletten och streeten, men jag tycker det är viktigare att ta tillfället att se vad andra har att komma med, att inspireras av grymma dansare. Det hjälper i varje fall mig i min utvecklling mer. Jag behöver mycket input för att kunna ge mina elever nytt och bra material. Det är viktigt att inte fastna i sin egen utvecklig som lärare. I takt med att eleverna blir duktigare, så måste även jag vidga deras vyer. Passa på hörrni! Man slipper dessutom göra en ansträngning för att se dem, världen kommer hit istället!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom nya marabouna tycker jag defenitivt du ska pröva, den med walnut(tror det var det) är fylld med god kola så jag tycker def du ska pröva, allt bra idag?

2009-10-12 @ 13:54:32
URL: http://anwb.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det kommer bli så kul! förväntansfull

2009-10-12 @ 19:38:49
Postat av: elin har ordet

Ja jag är också sjukt förväntansfull! Yaay!

2009-10-13 @ 14:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0