snö?

Alla pratar verkligen om hur det snöar överallt nu. Jag lyckas missa det hela tiden! Det lilla snöfallet vi haft här i Växjö har smygit sig förbi mig helt enkelt. Jag försökte mig på en titt imorse. Martin väckte mig innan han skulle iväg och sa att det snöade ute. Jag kravlade mig upp med täcket runt mig och tittade. Såg nada. Ögonen var alldeles för trötta och jag orkade inte hämta mina glasögon, så jag såg ingenting, haha! :) Men men, vi får väl se om det blir några fem centimeter som det är sagt.

Snö eller inte. Idag måste jag ta tag i min uppvisningsplanering. Jag ska försöka hitta låtar och teman till de flesta av mina grupper idag. Jag stör ihjäl mig på att det ska vara så svårt att hitta någon man blir nöjd med! Det är ett stort stressmoment just nu. Och jag har sagt till mig själv att jag inte får börja på min målning som ska bli ett bidrag i tävlingen " Min bild av dans" förrän jag varit duktig nog att ta tag i uppvisningen. Oh my...

By the way! Kika in hos Millah och tävla om snygga nagellack och necessärer! Jag vet, jag tävlar en massa nu. Men jag tycker det vore kul att vinna lite någon gång. Speciellt innan jul såhär. :) Nagellacken kan man vinna här, och de kommer från Nailmail. Necessärerna kan man vinna här. Men tävla inte för mycket bara, så mina chanser försämras! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0