slut på skåneäventyret







Borta bra men hemma bäst brukar det ju heta. Och idag skulle jag verkligen bara vilja vara hemma och göra ingenting. Men jag är på Kulturama, börjar jobba om någon timme eller så. Hade en jättebra helg i Lund/Malmö! Är dock väldigt besviken på shoppingutbudet i Malmö, Sveriges tredje största stad borde definitivt bjuda på lite mer godsaker. Menmen, jag hittade iallafall en klänning och en stor mysig halsduk med inbyggd luva. Hur skön som helst! Efter att vi vilat lite igår kväll och dratt i oss pizza så drog vi till Lautaro och Moa, Växjöfolk som Martin känner i Lund. Hängde där och drog sedan hem och somnade, på dirren så att säga! KOm hem till Växjö i förmiddags. Tack Pancake för aptrevligt häng, let´s do it again!

Nu måste jag fixa något att käka, hungrig som ett as!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhåå. apgod mat på gustav adolf!

2009-11-15 @ 19:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0