nyfärgat hår!

Jag har varit igång hela dagen, jag och Martin var och storhandlade, och vi köpte en fin ljusstake att ha i köket till advent. Finfint! När vi kom hem fick jag hjälp att färga håret av en något osäker pojkvän, haha. Men det gick bra till slut, jag är nöjd och glad! Får se imorgon bara hur det kommer se ut i dagsljus, vill ju inte hitta några fläckar!



Nu ska vi snart dra oss ner mot Kulturama och jobba lite, det blir antagligen så att jag kommer ha både min och Martins grupp ikväll eftersom han inte mår bra. Men han tänkte sitta med och coacha. Vi får väl se hur det går. Ha en bra torsdagskväll!

Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart;)

finfint med mörkt:D

2009-11-19 @ 22:38:03
URL: http://rosannanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0