ny dag, bättre hälsa!

Gick upp strax efter 7 idag, för idag är dagen då jag är galet effektiv och får en massa saker gjort! :D Så nu tidigare på morgonen har jag passat på att surfa runt lite och läsa bloggar, det är sådant som annars slukar tid. Men det lär bli en powernap senare idag, ögonen svider! Är väl inte speciellt van vid att vara uppe tidigt. Idag måste jag ta tag i lite julklappsbestyr, har ett projekt på gång som jag måste sätta fart på. Spännande värre!

Kan dessutom tipsa om en apbra föreläsning i eftermiddag mellan 16 och 17.30 på Kulturama. Det är Inger Persson som kommer och pratar om kost. Jag har lyssnat på henne en två-tre gånger och det är alltid lika nyttigt. Hon är läkare, och samtidigt en förespråkare för naturmedel. Tack vare henne har jag skippat att skaffa en microvågsugn. De är riktiga bovar när det kommer till att förstöra näringen i maten, och guess what, det går precis lika bra att värma mat i en gryta på spisen. Trodde jag aldrig att jag skulle säga för nått år sedan.

Inger Persson har dessutom en makalös manick som kan mäta ens värden från 8 veckor tidigare. Alltså längre tid än att ta ett blodprov som bara ger svar på hur man mått de senaste dagarna. Jag testade mina värden, som var hemskt låga. Men jag käkar kosttillskott i form av omega 3 och antioxidanter ett bra tag nu och känner verkligen hur jag mår bättre! Är inte sjuk lika ofta. Rekomenderas.


Dessa produkter tas upp till en högre procent av kroppen än billigare preparat man kan hitta på typ Ullared. Det är viktigt att omega 3 oljan är så ren som möjligt för att kroppen ska kunna tillgodoge sig alla nyttigheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0