monica mastermind gillar mjuk hud

Meet Monica Mastermind. Hon är pluggkompisen som aldrig sviker, som alltid scorar. Monica Mastermind är synonymen till smart och här på min blogg har hon lovat att tipsa om bra grejer hon med vetenskapliga (hennes ord, inte mina) grunder vill lyfta fram. Hej Monica Mastermind!



Idag vill hon slå ett slag för en bodylotion med världens längsta namn; ♥Bodylotion med Aloe Vera, E-vitamin och grönt te till Elin♥! Den är systergjord och innehåller bara en massa bra grejer som är naturliga på huden och som vårdar. Inga ingredienser som inte kan tas upp av kroppen eller som skadar. Bra skit med andra ord! Tack Lisa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte bara berätta att jag har en ny tävling i min blogg!

Du kan vinna ett roligt Ölspel!



http://traitorsneverplayhangman.blogg.se/2009/november/tavling-nya-olspelet.html



PST!

Glöm inte min andra tävling



http://traitorsneverplayhangman.blogg.se/2009/november/min-forsta-tavling.html



Jag ber om ursäkt om du inte vill ha sån här reklam i din blogg, då är det bara att ta bort kommentaren.

MVH Carolina

2009-11-22 @ 13:57:19
Postat av: Lisa

Kanske inte världens längsta namn, men definitivt det längsta i min produktion =) Kul att Monica Mastermind gillar den!

2009-11-23 @ 20:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0