mammamys

Min lilla mamma ringde vid 10 idag och tyckte att vi skulle åka och fika lite. Ja! sa jag. Så vi åkte till Kupan, second hand butiken, och fikade. De har räkmackor för ynka 25 kr! Kap! Jag borde handla god brunch där oftare när jag ändå bor så nära. Hmm. Fick också en massa bra grejer därifrån! Typ en julgransfot (hurra!) för jättebilliga 25 kr. Såg att en likadan på Plantagen konstade 299, mohaha jag älskar att vara snål smålänning och få till fynden! Fick också lite fina julgranskulor och pynt. Kanon! Snart blir det till att adventspynta här hemma.

Mamma hade också med en hel påse med benvärmare till mig som hon och momor stickat. Jag älskar benvärmare! Det är skönt och mysigt, och ett måste om man vill vara en riktig dansare. Eller hur? Man får ju ta seden dit man kommer. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0