lördag

Hejhej! Jag har inte hunnit skriva något idag, har haft grejer för mig hela tiden. Var på Kulturama några timmar mitt på dagen och tränade inför vårt uppträde i Tegnergallerian imorgon under julskyltningen. Vill ni komma och titta så är det bara att knalla dit vid 17.30 samt 18. Kom kom! Sedan hann jag med att avdentpynta i lägenheten! Det är kanonmysigt här hemma nu. Martin hjälpte till frivilligt ibland, men mest låg han i soffan och berättade att pyntning inte är hans grej riktigt. Men han höll med om att det blev fint. :)





Idag kom Martins föräldrar och syskon också! Det är första gången de är här och hälsar på sedan vi flyttat. Det har bara varit här någon minut tidigare för att lämna eller hämta något. Men idag komd e och hade med sig lite frallor och grejer. Vi fick till exempel Dulce de leche, som är en slags kolakräm som är vanlig i Uruguay. Den går att bre på en macka eller i bullar bland annat. Mums! Himla trevligt! Fick passa på att tvätta samtidigt, så nu måste vi ner och hänga upp den sista tvätten!


Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart ;)

Myyys!!!=) Fy på Martin som latade sig i soffan, höhö!

2009-11-28 @ 22:32:04
URL: http://rosannanana.blogg.se/
Postat av: evelina

åh det ser alltid så mysit ut i dina fönster, jag cyklar ju förbi där nästan varje dag. du är sådär pysslig som du alltid varit känns det som :)

2009-11-30 @ 22:56:10
Postat av: evelina

elin du verkar ha det så mysigt däruppe nu särskilt vid jul. jag cyklar ju förbi varje dag och tycker det ser så fint ut :) du är fortfarande lika pysslig känns det som!!

2009-11-30 @ 22:57:58
Postat av: evelina

oj nu blidde det två kommentarer, trodde inte den första hade kommit med :) haha

2009-11-30 @ 22:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0