flickmys och herrig heldag

Jag har haft en jättebra lördag, har ni? Det var jätteroligt att träffa Maja en snabbis i eftermiddags, vi har alltid en massa att catch up om, så det blir att prata snabbt och mycket de väldigt sällan gångerna vi kan ses. Ikväll har jag varit hos Eric, utan att han var hemma. Jag, Lisa och modern hängde där för att undvika "herrarna", så vi kollade på film, åt pizza och bara myste. Himla trevligt.

"Herrarna" är pappa, bror, systers sambo, kusiners pappa och min egen Martin. De har haft en heldag och gjort macho grejer som att gå på cykelmässa, skjuta pilbåge, luftgevär och leka med tuffa svärd och grejer. Och så herrmiddag på det med whisky och hela köret. Haha, vi damer ville inte vara ivägen för det ju!



Här är min mysiga halsduk med luva som jag köpte när jag var i Malmö förra helgen. Hur skön som helst! Köpt på Lindex. (Det absolut bästa med den är att det har roliga bollar, lovable!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0