dagens...

vill ha: Nya gardiner som är höstigt fina och som även funkar till jul. Och since min mor faktiskt har slängt ett par som skulle duga på den beskrivningen så får jag nästan ta ett snack med henne!
klädsel: Avklippta tights, avklippta träningsbyxor - H&M, svart linne - Gina Tricot, rutig skjorta - H&M herr, allt utom skjortan är från ages ago. 
frisyr: Stram knut med snajsigt illrosa hårband, it´s ballet-class today!
låt: Heidi - Switch
planer: Lämna tillbaka grejer som lånats och undervisa show, samt dansa balett och street ikväll.
saknad: Zeus, beloved katt.
dummaste: Planerna på att hämta Martins grejer hos Kouki gick i stöpet för att Martin är populär hos sin ljustekniklärare. Bah!
misslyckande: Att anse att det förekommer misslyckanden är ett misslyckande i sig.
drog: Saltade och rostade pumpafrön, once you started eating - it´s no turning back.
köp: Förhoppningsvis ingenting, jag är i spara-pengar-tagen.
godaste: Chokladpuddingen som blev över sedan igår kväll, and it´s all mine! Namnam.
humör: Bra, lite bistert att det är så tomt här hemma bara.
citat: "Gör inga andra dumheter än dem du har verkligt nöje av" - Colette
roligaste: Okej, gårdagens roligaste får det bli. Fantastiska bilder av Bent Objects som Foki hittat. Kika här.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske något som just du skull vinna eller något att ge bort till någon utav dina nära & kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också och det är dags att inhandla julklappar.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du ej intresserad ber jag om ursäkt och då är det bara ta bort den hära kommentaren :)



Ha det bra//M

2009-11-03 @ 17:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0