back to history

Indeed. Idag har jag varit effektiv och pysslat med min ekonomi. Som förr i tiden, när man pluggade samhäll/ekonomi och budgeterade mest hela tiden. Men denna gången känns det vettigt och nyttigt för min egen del. Jag har skrivit in alla siffror i en Excelfil jag fick från Eric, och jag har märkt att jag är duktig på att spendera pengar på sushi! Who can blame me? Det är galet gott! :D

Sover ensam ikväll, Martin är hos sina föräldrar. Han är barnvakt åt sina småsyskon inatt. Det är ju alltid skönt att ha en stor säng att vältra sig i, men jag måste säga att jag uppskattar en varm kropp bredvid min mycket mer. Men vi är ju trots allt sambos, det är väl nyttigt antar jag att vara ifrån varandra lite då och då. Börjar bli ganska trött nu, ska bara greja och dona lite innan jag kryper ner i sängen. Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0