varför inte halkäpplet?

Hemkommen och välbehållen efter en dag på halkbanan! Riktigt roligt att slira omkring, och att få köra alldeles själv dessutom. Kändes ju nästan som om man redan hade körkort och var sådär galet tuff. Hoppas på att det blir permanent snart. Kul, kul!



Naj jag kör inte, jag står alldeles stilla och väntar på min tur att köra. Wroom!


Strax ska jag ner till Kulturama och dansa modernt, sedan klämma in en massa teoriplugg och därefter dansa igen. Hoppas ni har det bra, trots dåligt väder!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Jörgen

jag fattar inte rubriken.

2009-05-06 @ 21:48:17
Postat av: älin

halk-banan, halk-äpple, halk-citron. Av alla frukter och bär, varför just banan?

2009-05-07 @ 00:03:00
Postat av: Rosanna

HAHAHA!! smart elin, smart ;) Halkbanan va det roligaste någonsin, jag snurrade typ 3 varv eller nått, askul :D

2009-05-07 @ 10:57:58
URL: http://rosannanana.blogg.se/
Postat av: Jörgen

Jaha. Haha.

2009-05-07 @ 18:45:03
Postat av: Anonym

ang. the products. Jag kan kolla hur mycket de kostar. Om du är intresserad av ett provpaket kan du alltid komma upp någon dag så hjälper de dig med rätt typ för din hud. =)

2009-05-08 @ 13:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0