planering är min bästa vän

Sista veckan på terminen nu. Och idag var det sista gången för mina streetare och jazzare. Streetgruppen tar Rebecka över i höst, så sista gången på riktigt med dem. Och nu till helgen har vi den stora finalen - uppvisningen i Konserthuset! Allt gick riktigt bra idag, och det kommer gå kanon för tjejerna. Hann också med lite effektiv träning/planering med Mickes projekt. Vi har en del koreografi kvar att sätta, men om vi bara är riktigt effektiva imorgon så tror jag att vi kommer få ihop det.

Min stressvecka: :O
Måndag: Träna,träna och så träna. Det blir att repa med Maja, jazza och med On Stage och därefter Mickes projekt.
Tisdag: Jobba Kulturama och sedan dansa street själv.
Onsdag: Jobba leos och dansa modernt samt med Mickes projekt
Torsdag: Jobba leos, gig på Universitetet och därefter fiesta! Personalfest a la Leos Lekland!
Fredag: Jobba öppning leos (jajks!), dansa modert och sedan till Konserthuset och repa med lärarna.
Lördag: AVSLUTNINGSUPPVISNINGEN!
Söndag: AVSLUTNINGSUPPVISNINGEN!

Skynda att köpa biljetter till helgen grej! Fyra föreställningar under två dagar, 75/125 kronor. Går att köpa via Biljettcentrum, 0470 - 416 00. Det kommer bli hur bra som helst! :D

Nu ska jag strax träffa min Lundatös. Ha en bra kväll!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gosh! Då antar jag att vi inte ska försöka klämma in en Stockholm-planerar-fika denna veckan då O_O

Men nästa vecka kanske (för då börjar det närma sig!!)

2009-05-17 @ 20:17:16
Postat av: Rosanna

Spännande med uppvisning :D lycka till med den packade veckan ;)

2009-05-17 @ 21:23:18
URL: http://rosannanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0