min fantastiska helg!

Nu är allt över, och det känns lite tomt ändå. Helgen har verkligen varit perfekt, jag älskar att få gå ut på scenen gång på gång och möta publik. Alla verkade uppskatta danserna också, speciellt öppningsnumret som jag, Maja, Martin och Oscar gjorde. Riktigt roligt! Vi fick precis ihop numret strax innan helgen, och körde inte alla tillsammans förrän på lördag morgon, så det känns skitkul att den blev så uppskattad! Det togs en massa bilder, men tyvärr är min tillfälliga dator ganska bristfällig. Så snart jag kan ska jag lägga upp några! :D

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Ja gud va roligt det var!=) jag tänkte, vilka klasser ska du ha till hösten? Jag är sketasugen på att börja på ragga, och givetvis att fortsätta med street=)

2009-05-25 @ 19:02:36
URL: http://rosannanana.blogg.se/
Postat av: Lisa

2009-05-25 @ 21:12:54
Postat av: Lisa

Du var jätteduktig Elin! Man blev helt spattig och glad! Du var dessutom med på båda danserna på smp:s webbtv =)stolt syster

2009-05-25 @ 21:14:38
Postat av: elin

Vad kul!! så synd att jag missade. Lägg upp bilder så snart du kan! puss

2009-05-27 @ 06:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0