kraschlandning!

Oh deary me. Min dator har kraschat! All min musik och alla mina bilder ligger nu oåtkomliga inne i en plastklump, och jag vet inte hur jag ska få ut dem! Buhu! Just nu har jag en provisorisk halvkass dator, och jag vet inte ens hur man lägger in bilder från min kamera. Jag är inte glad!

Annars har jag mycket på gång hela tiden just nu! Massvis med träning hela dagarna i princip, och imorgon smäller det! Då är det finalen på hela året, terminens tar slut med dunder och brak! Det känns alltid så tomt efteråt, men denna helgen är alltid årets höjdpunkt. Jag älskar det! Idag tränade alla lärarna på scenen i Konserthuset. Vi har fått våra specialbeställda apballa randiga byxor som vi ska dansa i, och nu står min jätteväska packad med allt från kastrull till pälsbolero tillsammans med dem. Jag tror denna showen kommer bli hur bra som helst! Ska ta massvis med bilder och hitta en dator som vill ta sig an dem! Nu måste jag dock skynda mig och sätta mig med ett fotbad. Jag ska dansa barfota och det känns lite fräschare att ha fina fötter då.

Bjuder på en härligt flummig låt såhär på kvällskvisten sålänge.  Bjurö Klubb av Laleh. Enjoy!




Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0