fullspäckad dag

Idag har jag verkligen haft fullt upp hela dagen! Började med lite genomgång med Elna inför uppvisningen (jag ska vara kärleksobjekt för hennes balettgrupper, hihi!), sedan teoriplugg på körskolan. Därefter en körlektion som kändes väldigt bra. Han lugnade mig ordentligt inför uppkörningen. Efter det träffade jag Maja på stan, vi har shoppat lite inför uppvisningen, samt en massa annat kul! Har nu allt från hotpants till lurvigt tyg att sy tröja av. Kommer bli kaneeeooon!

Dansade sedan jazz, jag hade på mig häxnaglar som ska föreställa klor, jättekul! Det var jätteinspirerande, jag ska nog göra en koreografi med långa svarta naglar nångång, woah! Repade även med On Stage, vi har två gig i veckan. Dels på Sivans på torsdag, någon slags företagssittning, och även Alvestayran på lördag, kom och titta!

Planerade också med projektet som Micke har. Vi har kommit en bra bit med planeringen av vår koreografi som ska öppna hela uppvisningen. Och hörrni! Skynda er att köpa biljetter på Biljettcentrum till årets show, "Life on Earth?"!


Teoriplugg i det stundtals varma, fina vädret.


Asnice brallor jag fått ärva av Mike! Yaay!

Nu ska jag sova så jag är totalt utvilad imorgon. Natti natti.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: All star dancer

Alltid rolig att läsa din bloggiz, är en hängiven fan ( har väl inget intressant som händer i mitt liv så jag måste läsa andras ha ha ) Lycka till på uppkörningen och ta ett djupt andetag, var sak har sin tid;) Kramiz kollega

2009-05-12 @ 00:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0